Alla inlägg under mars 2012

Av Lou*Felizz*Krissy - 30 mars 2012 16:57

Har inget att skriva, så jag lägger upp lite bilder i stället :P

   En bild från mitt sims 3.

   En bild på mina svarta Converse skor. Har ju också svarta Converse glasögon, men vem bryr sig :?

  GSM failar lite ibland. Om du tittar i högra hörnet så ser du att en sak fattas ...

  Och slutligen en bild på boken "Hungerspelen" som jag fick i måndags. Har bara läst ca halva boken än sålänge. Ska se filmen imorrn, så jag måste skynda med att läsa färdigt den!


/Felizz

Av Lou*Felizz*Krissy - 24 mars 2012 23:00

Tänkte bara skriva ett litet snabbt inlägg för att vi inte har bloggat så mycket dem senaste dagarna. Idag har jag nästan bara suttit vid min dator och spelat lite olika spel på Facebook. Min syster hade sovit över hos Krisy och sen så kom dem hem hit och nu ligger dem och sover i hennes rum för att dem ska gå upp vid sju imorgon för att krisy har ridnig. Haha dem måste gå upp vid sju medans jag kan såva till 10   . Jag har glömt min kamera hemma hos min mamma så tyvär kan jag inte lägga upp någon bild men jag kanske kan fotografera med min mobil men då kommer tyvär kvaliten att vara dålig men det tar vi i morgon nu ska jag gå och läsa ut min bok.


 

Av Lou*Felizz*Krissy - 22 mars 2012 21:57

Haha, har varit lite inaktiv men ska nog ändra på det nu :)


Småsaker, småsaker ... Lite småsaker :)

  Haha, mina sudd ...

  ... and again :)

  Jag vet inte direkt vad detta är men en snäckprydnad??


/Felicia

Av Lou*Felizz*Krissy - 22 mars 2012 21:15


Idag har varit en riktigt lång men också väldigt kul dag.
Efter skolan gick jag och Felicia hem till mig (senare skulle också Kristin och
min lilla syrra komma hem) för att ``experimentera´´ med lite olika vätskor och
andra saker som vi skulle ha hittat hemma vi hade också lovat att hjälpa min
syrra att sälja underkläder haha vem vill köpa under kläder? Men vi han inte
ens plocka fram några saker innan min syster och Krisy kom och då var det dags
att gå ut och sälja underkläder. Vi packade ner lite fika och sen gick vi ut
för att leta efter lite folk som behövde nya underkläder. Efter att vi gått
runt en stund (ungefär tio minuter) så bestämde vi oss för att hitta ett ställe
att fika på. Vi gick till en lekplats där vi satte oss på några gungor och
fikade. När vi hade fikat klart så började vi av någon konstig anledning
(snarare för att jag sa att vi skulle) leka några knasiga gung lekar som t.ex
en lek som heter prickig korv, den går ut på att två stycken ska sitta på två
gungor bredvid varandra och en tredje person ska hitta på en historia och när
personen som berättar säger prickig korv ska dem två på gungorna göra fart och
sedan hoppa den som hoppar längst vinner. Haha det är verkligen en fånig lek
men vi hade hur kul som helst. Efter det gick Krisy och Felicia hem. Som jag sa
så var det en lång dag men nu är den snart slut. Efter som vi inte har bloggat
på så länge så kommer ni (Vilka som än läser den här bloggen) att få extra
många bilder.










(En blomma från vår promenad idag)

 

( En burk med någon sorts färg som jag och Felicia hittade på träslöjeden idag vi kallar den för blod burken)

    

(Felicias och min hylla, Min är rosa och svart Felicias är lilla och svart)

Av Lou*Felizz*Krissy - 10 mars 2012 12:30

Denna Dagen Äger!!!!!


Först, när jag vaknade så tyckte jag att dagen var urusel. Vad tror ni att jag tycker nu?!


Louise och hennes syrra ska sova över idag, vi ska sitta och elda kartonger och kottar i öppna spisen. Mamma kallar oss pyromaner- HAHA! Vi ska elda, dricka isvatten och sova.   

 

Fast... Dem kommer ju trots allt sent ikväll. Jag ska ut med vovven nu.

Komentera gärna vem ni tycker ska vinna melodifestivalen.  

Av Lou*Felizz*Krissy - 9 mars 2012 21:15

Hejsan! Jag är Kristin, detta är mitt första inlägg på bloggen.  Jag har rätt många djur här hemma, passar på att vara med dom nu.

Av Lou*Felizz*Krissy - 8 mars 2012 21:15

Idag var det min födelsedag. På morgonen så kom min mamma med en prinsses tårta. Jag firade kvällen med mina kusiner (vilket inkluderar Kristin) och min pappa och låtsas mamma. Jag hade hur kul som helst trots att jag fyllde år. Vi åt schwartsvalds (hur man nu stavar det) tårta *mums*. Jag fick många fina presenter men den som jag är mest nöjd med är nog säsong 3,4 och 5 av serien Criminal minds. Min låtsas mamma säger även att jag ska få ett paket på posten om någon/några dagar och hon vägrar säga vad det är. Man blir ju lite nyfiken.

 

(Säsong 3,4 och 5 av den underbara serien Criminal minds)

Av Lou*Felizz*Krissy - 7 mars 2012 21:15

Idag har vi varit på bio med våran klass. Vi såg en dokumentär om barn i fosterfamiljer eller något sånt. Jag tycket att filmen var helt okej men jag höll på att somna två gånger under den. Efter filmen var jag så trött att jag knappt kunde gå och det har jag varit sen dess. Jag vet inte om det beror på att jag håller på att bli sjuk eller om det är för att jag är nervös över att jag fyller år imorgon men jag har nästan rasat ihop flera gånger det käns som om all livs kraft sugits ur mig. Tyvär kan jag inte lägga upp någon bild för jag har inga fotografier sparade på den här datorn + att jag har glömt vart jag lagt sladden som man för över kort från kameran till datorn.


/Louise 

Presentation

Vi är tre tjejer på 14 och 13 år som försöker att blogga så gott som det går

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Har du besökt våran blogg mer än en gång?
 Ja
 Nej
 Kanske

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards