Alla inlägg under januari 2013

Av Lou*Felizz*Krissy - 29 januari 2013 16:22

Jag har inte bloggat på länge nu, så jag gör bara ett inlägg nu för att berätta att jag har sattit en ny omröstning här på bloggen. Vilken är favoriten för er av vampyrer och varulvar? Min personliga favvo är vampyrer, så jag undrar vilken just din är! Så rösta. Om du inte tycker om vampyrer eller varulvar så kan du bara lämmna in en kommentar i fältet här under.


 

Av Lou*Felizz*Krissy - 26 januari 2013 13:30

Hej! Varken jag, Krissy eller Felizz har bloggat på evigheter och tyvärr så har vi ingen bättre förklaring än att vi helt enkelt inte har orkat. Men nu när jag har fått en ny kamera känner jag att det skulle vara kul att kunna lägga upp mina bilder här och kanske skriva ett inlägg då och då. Inte för att någon läser våran blogg men jag vill bara kunna dela med mig av saker. Jag hoppas att jag kan få dem andra att börja blogga också men jag tror att det kommer att bli svårt. Jag får helt enkelt hålla tummarna.


 

(Min söta katt Busan)

Presentation

Vi är tre tjejer på 14 och 13 år som försöker att blogga så gott som det går

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Har du besökt våran blogg mer än en gång?
 Ja
 Nej
 Kanske

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards