Alla inlägg under augusti 2012

Av Lou*Felizz*Krissy - 25 augusti 2012 22:16

Just nu så sitter jag och tittar på Nikita, och jag har allt att tacka till Louise. Hon är bäst på att hitta på internet, eller är det bara jag som är så dålig?


Som i mitt förra inlägg så ska jag också ha ett sött djur här också.

 

Visst är den söt? Påminner mig lite om Lea eller är det Leah?


/Felicia

Av Lou*Felizz*Krissy - 20 augusti 2012 19:52

Hej,


Jag kom hem från Egypten igår. Stannade där i en vecka med mamma och min bror. Vi var i Hurgada på ett hotell med kanske inte världens bästa mat, och jag ångrar att jag tog den där torra ankan och åt typ 2 kubcentimeter av den, för den var alvarligt talat helt torr rakt igenom!

Jag missade till första pausen av "Bones" när jag kom hem. Dessutom så var det ett helt nytt avsnitt som inte har gått på tv i Sverige innan :'(


Aja, jag har tänkt att bjuda på en söt bild på en vit råtta eller mus eller vad det nu är ;)

 


/Felicia


ps. bilden äger jag inte, har bara hittat den på google

Presentation

Vi är tre tjejer på 14 och 13 år som försöker att blogga så gott som det går

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Har du besökt våran blogg mer än en gång?
 Ja
 Nej
 Kanske

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards